maandag 8 april 2013

#Ding 9

Een speurtocht op google naar mezelf. Gelukkig bleken er maar twee en een halve pagina te zijn, waarin ik terug gevonden werd door google. En allemaal verantwoorde dingen. Mijn facebook account, wat persberichten over het zoeken naar vrijwilligers die naar mij konden bellen of mailen. Dat klopt ook wel, want ik ben niet iemand die zich erg wil blootgeven op het internet. Wat wel leuk was: ik kwam mezelf nog tegen in de eregalerij van gymnastiekvereniging De Beukers, waarbij ik jarenlang geturnd heb. Ook stond er een boekwerkje op van de geschiedenis van deze vereniging waar ik nog een oude jeugdfoto van mezelf tegenkwam op blz 47. Daarna kwam ik, naar aanleiding van een cursus enige jaren geleden op het idee om eens te kijken of er verschillen zijn bij de verschillende zoekmachines. Ik heb onder andere gekeken bij Teoma, Zoekprof en Mrsapo Het is leuk om eens te vergelijken wat de verschillende zoekmachines te bieden hebben. Mrsapo combineert met de zoekmachine ook het zoeken naar verschillende soorten bestanden en zoekt ook binnen social media. Je moet daar wel opdracht voor geven. Bij allemaal geldt: het succes staat of valt met de zoekterm.

1 opmerking:

  1. wat een leuke zoekmachine is mrsapo. Ik kwam daardoor achter dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=RxTEVUS8BHY

    BeantwoordenVerwijderen