zaterdag 2 maart 2013

#ding 3 en 4

Nu ook Wil zijn tip opgevolgd, door me op de te volgen Blogs te abonneren via google reader. En meteen succes, want na een half uurtje zal ik de mooie symbaloo startpagina van Marion Boskemper verschijnen.

Daarna nog even dieper in de RSS gedoken en de te volgens blogs in symbaloo gezet alls RSS-pagina's. Dat is ook handig.
Nogmaals voor het snel bijhouden van het nieuws op een moment dat het jou uitkomt zijn deze 2 manieren ideaal. Maar het is wel belangrijk dat je niet te veel wilt gaan volgen, want dan wordt het volgens mij echt een 24-uurs taak. Leuk om uit te zoeken hoe je hier mee om kunt gaan op een manier die bij je past.

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar. Leuk om op de hoogte te zijn van het laatste nieuws,maar enige druk is ook voelbaar.Rustig doorgaan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je compliment, Margot!Ben eigenljijk nog lang niet tevreden over mijn startpagina. En ik wou, dat mijn eigen blok er zo mooi uitzag als de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen