donderdag 28 februari 2013

ding 3 en 4

Vanmiddag nog een rustig gekeken of ik nog wist wat ik dinsdagavond had gedaan. Het kwam allemaal weer boven. Ik heb me nu ook verdiept in google-alerts en -reader, maar ik kan me nog steeds niet voorstellen, dat ik daar blij van wordt, hoewel ik wel inzie dat het makkelijk is om je van bepaalde onderwerpen op de hoogte te houden. Daarom maar eens ingesteld dat ik op de hoogte wil blijven van publicaties over de bezuinigingen in de gemeente Waterland. En..... het werkt wel, maar zoals gezegd vind ik het niet prettig om steeds op mijn hielen gezeten te worden door het laatste nieuws. Ik word daar een beetje zenuwachtig van. Daarom; prima om te weten dat het er is, dat het werkt en ik zal zeker proberen om deze kennis paraat te houden.
Verder alle blogs van de mede23dingers ingevoegd om te volgen. Dat was met de instructie zeer goed te doen.
Ik wacht met spanning op het volgende DING

1 opmerking:

  1. Wat je eens zou kunnen proberen is om je twee blogmaatjes toe te voegen aan je google reader. En wen je dan aan om niet meteen de blogs van je blogmaatjes op te starten, maar eerst in de google reader te kijken of er iets nieuws op de blogs is gezet

    BeantwoordenVerwijderen