zondag 17 maart 2013

#ding6

Vanochtend toch genoeg energie, na een eetclubavond, waarbij er 14 mensen bij mij kwamen eten, om me te verdiepen in Pinterest. Het extra ding van vorige week, dat nu toch een DING bleek te zijn.
Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt, om het programma te gebruiken voor reclame voor het bedrijfje van mijn zoon, en de band waarvoor hij werkt. En ja toen werd mij toch wel te verstaan gegeven dat Bloggen in het engels moet, dus vandaar de engelse bijschriften bij de foto's.
Deze band heet Faun en zij proberen voet aan de grond te krijgen in Amerika. In Duitsland, Italiƫ en landen in het voormalige Oostblok, is deze muziek erg populair en na een contract met Universal lijken ze ook voet aan de grond te krijgen in andere landen. Vandaag hebben we het nieuwe album van de band FAUN ontvangen. Klik hier om een paar foto's van deze band te bekijken op PINTREST.

Natuurlijk zie ik het nut ervan in om dit voor de bieb te gebruiken. Ik heb al vaker aangegeven dat wij publiciteit maken voorafgaand aan activiteiten, maar dat we niet meer laten zien hoe leuk sommige activiteiten waren. Dat vind ik jammer, omdat mensen bij zien van het succes van activiteiten zouden kunnen besluiten om de volgende keer toch maar wel te komen.
Maar onderhand duizelen de mogelijkheden om je te digitaal te laten zien mij ook wel. Er zijn zoveel manieren, dat je als organisatie denk ik wel een keuze moet maken. Bovendien moet een organisatie dan de discipline hebben, om consequent om te gaan met deze digitale mogelijkheden. Dus altijd op de zelfde manier ermee omgaan. Een persoon zou dat in het takenpakket moeten hebben en er moeten afspraken gemaakt worden over de aanlevering van de foto's en materialen.

Om het toch nog kort te houden. Ook dit is bruikbaar, hoewel ik nu zelf ook weer schrok van mijn facebookpagina, waar alle foto's op kwamen te staan. Zoals gezegd, ben ik huiverig om veel bloot te geven op het internet.

2 opmerkingen:

  1. Leuke band Faun!Je zoon maakt het maar mooi allemaal mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pinterest als medium voor de bibliotheek. Mhmmm daar heb ik nog niet eerder over nagedacht. Laten we hem maar alvast op de longlist zetten van mogelijke kansen voor de bieb. En je slaat ook de spijker op de kop, ergens mee beginnen is niet moeilijk, iets volhouden werl

    BeantwoordenVerwijderen