maandag 11 maart 2013

#ding5

 Inmiddels een paar avonden zitten stoeien met Picasa. Het lukt me nu om een foto te publiceren op mijn blog. Twee jaar geleden met man en kinderen in Rome op zoek gegaan naar "De mond van de waarheid". Dit naar aanleiding van het lang geleden voorlezen van het boek "Het geheim van de afgebeten vingers". Had toch indruk gemaakt. Ze wilden er allebeid jaren later nog naar toe.
Nu moet ik nog uitvinden hoe een webalbum gepubliceerd kan worden. Ik ben er namelijk nogal huiverig voor en wil voorkomen dat foto's zomaar op het internet te vinden zijn. Daar moet ik dus nog even op puzzelen.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto! Daar wil ik ook wel naartoe. Julia en Sam vonden dat ook allebei een heel leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margot,
    Als je een webalbum publiceerd dan is deze in eerste instantie alleen voor jouw zichtbaar. Per album kun je aangeven of deze gedeeld moet worden met bepaalde personen of dat deze openbaar mag worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Margot,
    klingt ja spannend met "De mond van de Waarheid"! En een mooie foto is het bovendien, die je hier geplaatst hebt.
    Mij vergaat het nicht anders, ik bin ook een beetje huiverig om eigen foto's zomaar publiek te maken. Daarom heb ik voor mijn album ook iets gekozen, dat "neutraal" is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margot,
    Ik ben nieuwsgierig naar dat boek, morgen gelijk eens eventjes kijken. Werden die vingers afgebeten door dat beeld?
    Mooie foto's op jouw blog trouwens.
    Groet van Noor

    BeantwoordenVerwijderen