woensdag 13 februari 2013

#ding2

Na het "droog" aanmaken van het blog, zag ik die van Marion en die zag er wel heel gelikt uit. Jaloers natuurlijk, dus vanavond nog maar eens zitten vogelen. En ontdekt dat er al heel veel mogelijkheden om de boel op te leuken in Blogger zelf zitten. Na wat uitproberen is dit wat het is geworden.
Als het niet voor de cursus was, zou dit niet in de eerste plaats mijn ding zijn om te doen. hoe het voor je werk te gebruiken zie ik nog niet.
Ook is nog niet duidelijk waarom reacties niet direct zichtbaar zijn en waarom die via mail binnenkomen en nog niet te zien zijn. Overigens werkt de link naar het aanmeldformulier niet. Vandaar nog niet aangemeld.

3 opmerkingen:

  1. Heb je misschien ingesteld staan dat je reacties eerst moet goedkeuren? Volgens mij werken de reacties wel hoor, ik zie in elk geval mijn reacties meteen verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet jouw blog er mooi vormgegeven uit, Margot!
    En heel duidelijk alles. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al super uit. Alleen heeft de "echte" Margot wat meer haar dat op de profielfoto :-)
    Ik zal in de loop van de cursus af en toe wat tips geven om je blog nog meer aan te kleden.
    De bibliotheek Kennermerwaard heeft al een aantal jaren een blog voor hun klanten waar een vaste redactie besprekingen van nieuwe titels op zet. http://kennemerwaard.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen