zaterdag 16 februari 2013

#ding 2

Vandaag nog maar eens geprobeerd om te kijken of ik nog wist wat ik vorige keer gedaan heb, om een leuke indeling te maken. Ik wist het nog en ook nog hoe ik een afbeelding kon toevoegen.
Ik heb inmiddels ook ontdekt welke instellingen allemaal veranderd kunnen worden, maar ik weet nog van lang niet allemaal, wat voor gevolgen veranderingen hebben. Ik hoop dat we daar in de loop van de komende weken nog een toelichting op krijgen. Want ik weet nu wel  hoe ik instellingen moet veranderen, maar niet wat ik dan verander. Bijvoorbeeld dat ik van elke reactie ook een e-mailtje krijg via mijn gmailaccount. Dat hoeft van mij niet, want die telefoon blijft toch wel bliepen.
Ik vind het wel een leuke bezigheid, maar hoop niet dat het verslavend wordt, want dat kost zoveel tijd. Ben wel blij, dat ik nu in ieder geval mijn eigen blog kan samenstellen en veranderen. Want ja als je hem alleen maar aanmaakt, en wat berichtjes op plaatst dan wordt het wat saai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten